Lockdown Dada Dance
An outdoor projection presented in conjunction with the exhibition 'Sophie Taeuber Arp. Living Abstraction', organized by Kunstmuseum Basel, Tate Modern and MoMA. Some are mischievous and funny, others poignant or frightening: the Dada marionettes of Swiss artist Sophie Taeuber-Arp were made for movement and action. And yet they have been activated only a few times since their creation in 1918. Now they are given new life!