Los Muertos
A 54 year old man gets out of jail in the Province of Corrientes, Argentina. Once released, he wants to find his now adult daughter who lives in a swampy and remote area. To get there, he must cross great distances in a small boat on the rivers scoring deep into the jungle. Vargas is a quiet and self-contained man, he possesses the restraint ot those living close to nature. A deep mystery surrounds him, the people he encounters and the places he goes through that takes in the unalterable world he finds almost unchanged after his long years of incarceration.