Lost In Liberia
The young development aid volunteer Leila is sent by order of the ICRC (International Committee of the Red Cross) to Liberia in Western Africa. She is assigned to reunite parents with their children who got separated from their families during the war. The documentary broaches the issue of the dilemma between humanitarian help and the given power structure.