Lost in Paradise
Evžen is in his late thirties and has neither a family of his own nor a secure income. Instead, he has established an underground music club in Prague, the city his father originally came from. When the club burns down, he is forced to return to Switzerland to raise money for the renovation. His return confronts him with Karlchen the smuggled crocodile, his father's lifelong lie and the grotesque charm of the bourgeoisie.