Lotto
Philipp wishes to give his terminally ill father Walter one last treat. To coax him out of his hospital bed he tells a white lie: Philipp pretends that his father has won the lottery. Upon this good news Walter actually rallies, wanting to make the most of his luck in the days that remain to him. Philipp, with the help of his sister and Walter’s friends, has to make him believe the made-up money really exists and make sure the hoax isn’t revealed.