Ma Sarine
A 126-kilometre journey of initiation along the Sarine, this emblematic river. As he made his way across the Röstigraben, the filmmaker met the people of the river, monks, trout fishermen, poets, extinct fish, beavers, cliff painters, geologists, wildlife wardens, dams, idlers, musicians, children and tired but happy old people.