Marc Forster
At the age of 35, Swiss film director Marc Forster has fulfilled his dreams. His latest . lm “Finding Neverland” was selected by American film critics as the best film of the year and was also a box-office success. DOK author Fritz Muri outlines the incredible story behind this success. A story just like the screenplay of a Hollywood fairytale. This story is told in the documentary film by stars such as Johnny Depp and Kate Winslet, together with Forster’s mother, his brother and his closest friends.