Max Frisch, Citoyen
Max Frisch was the last big Swiss intellectual widely respected as a “voice” in its own right – a character hardly found today. The film retells Frisch’s story as a witness of the unfolding 20th century, wondering if such “voices” are needed at all, or if we could do without them.