Mayhem
May must catch her train to see her father, who has been rushed to hospital — but when she loses her phone and digital ticket during a tense call with the clinic, the overwhelmed millennial is thrust into a chaotic race through the city. What begins as a minor inconvenience spirals into a breathless, real-time descent into panic, digital dependence, and existential crisis.