Me, Nobody and I
Heroes. Superheroes. Media ideals. A personal journey to the idols of childhood, to television stars and the question why we are identify with cliches from the mediatic world. An essay, a meditation, a firework of pictures, which brings the filmmaker from the wrestling ring to a talking car, through the desert back to his roots.