Memento Mori
Based on the author's personal experiences, this film shows an autopsy being carried out. While clearly making an effort to be cautious in dealing with such a taboo subject, the film goes very close to the limits of the tolerable, but does manage to provide an insight into this strange and fascinating world. It is a thought-provoking essay on the subject of life, death, and the corpse that links the two.