Merci Natex
Farès is a farmer in a small remote village of the Lebanese mountains. He works on the land with the help of his wife Salma and their three children. One day, he wins a contest organised by a brand of paper hankies, and receives a present in an enormous wooden crate. The unexpected gift is destined to change things forever in this once peaceful little village.