Mères dragon
Marion is a dragon mother, an angry woman with a metronome of rage in her belly. Her daughter is called Gaya, the goddess of the earth. In this film with a trigenerational dimension, the discourses of the past and the present meet. Marion wants to put down roots and offer her daughter a weekend away from their eight-storey tower block.