Mich Gerber – Klangmagier mit Kontrabass
Double base player Mich Gerber’s music fuses tradition with the avant garde, European with Eastern notes and flute notes with DJ-beats. Furrer’s film draws a varied portrait of a single-minded and complex musician struggling to find his own path between the pressure to succeed and satisfy a mass audience and his artistic freedom on the national and international music business.