Mikado
This screen choreography in black and white was inspired by the Japanese game Mikado. Between the dance scenes, pictures and actions of black sticks are shown.
Gravity, motion and standstill, changes, reactions, geometrical forms and body landscapes, as well as similarities and contrasts of human being and object are central themes of this video film.