Milch Lait Latte
Swiss milk enjoys a great reputation. Switzerland has a long tradition in cow's milk and nearly identifies with it. But what does it actually mean to consume milk? This documentary observes what the economic use of cows looks like today and how it oscillates between the natural and the absurd.