Miramare
A look at life on the mediterranean borders of Europe, where tourists try to relax while “illegal” immigrants struggle for a chance to a better life. Breaking out of a strictly confined tourist zone, two children of a Swiss family rapidly experience that reality here has very little to do with the posh life in the camping site. Then a storm hits the shore and washes away almost all distinctions between rich and poor.