Mit Lichtgeschwindigkeit zum Impfstoff – Das Projekt BioNTech
The German company BioNtech and its visionary actors developed the COVID19 vaccine BNT162b2 in record time. The film reconstructs this scientific pioneering achievement and also provides a closer look at the social debate about the right ways to fight the pandemic.