Mixuga
A glimpse of the lives of two transsexual women who could not be more different. One of these women is Laura, who is sixty years old and lives in a shelter for the homeless. Although her battle against loneliness is constant, she faces life with a great deal of courage – and poetry. Tiara, stunningly beautiful and 26 years old, wears Prada shoes with heels that measure 12cm. She has Cinderella ambitions.