Mon cousin anglais
2001, Fahed reaches the UK his head filled with dreams. 2018, in the thrall of a mid-life crisis, he must now make a decision. Will he keep his head low and continue working 50-hours weeks between the kebab shop and the factory, or will he return to Algeria, a country he fled in the hope of making a better life for himself?