Morgen danach
A man is stranded in a strange flat “the morning after”, wearing nothing but his underpants, and he cannot exactly recall how he got there or what has happened. When he happens to meet the two roommates, he attempts to learn more about his delicate situation without letting on about his uncertainty. As it turns out, however, the two women are harbouring their own intentions.