Mother Lode
Jorge, a young Lima mototaxi driver reaches the richest and most dangerous goldmine in Peru. Lost under a glacier in the Andes mountains, La Rinconada is “the closest city to the sky”. It attracts thousands of seasonal workers like Jorge, in quest for a bit of fortune and a better life. But each year numerous miners mysteriously disappear. For gold belongs to the Devil, “El Tio de la Mina”. And in exchange for a few gold nuggets, he requires some sacrifices.