Mother's Baby
40-year-old Julia, a successful conductor, and her partner Georg are longing for a child when Dr. Vilfort offers them hope. Julia becomes pregnant after successful treatment at the fertility doctor’s clinic. The birth does not go as planned and the baby is immediately taken away, leaving Julia in the dark about what has happened. When finally reunited with the child, Julia feels strangely distant. She begins to doubt whether it is really her child.