Mulhapar
Mulhapar – a village on the vast plain of Punjab in Pakistan. A country associated with violence and intolerance. On the far side of these dark contentions and prejudices, the film is immersed in the village community teeming with life, condensing the fates of families and individuals, as well as tales and anecdotes to form a vibrant and poetic mosaic. Anti-dogmatically and respectfully, the film endeavours to encompass the entire spectrum of human existence.