Musikliebe
A trio of musicians whose life stories couldn’t be more different: two women and one man connected through far more than their passion for music. All three broke off successful careers in their home countries in order to make a new life in Switzerland. Pianist Tamriko Kordzaia from Georgia gives concerts besides teaching at a music school, composer and singer Samir Essahbi from Morroco performs regularly with his band and singer Ülkü Fazilet Bozkurt from Turkey is starting to perform publicly again. An insightful rapprochement to passionate musicians and their new beginnings as émigrés.