Mutatio
Stefano, a young man of 25, was invited to dinner by the family of his boyfriend Davide. Stefano had been absent for some time because he had been hospitalized for reasons, he says, unknown. Davide and his family, including his little sister Tessa, who has been mute since birth, are delighted to see him again after all this time, but unfortunately this happiness will not last long.