Nachtmeerfahrt
A stony ground, a rocking nest and the matching key. A sleepwalking expedition into the subconscious. Sunken memories are salvaged, and that which was thought to be lost is seeked out. Take a deep breath and submerge yourself in a poetic confrontation with the past.