Namaste Seelisberg
The film tells the story of a clash of cultures between a Swiss mountain village and an Indian guru who gained fame through his association with the Beatles. When Maharishi Mahesh Yogi and his spiritual movement arrived in the Catholic farming village in the 1970s, it caused quite a stir. The film traces this surprising story from the arrival to the present and future of Seelisberg for the first time in its entirety.