Nature sauvage
From her room in Antwerp, a woman remembers. “They say you always mourn for the lives you’ve never lived” she says. She was in Thailand years ago. There she met a young woman, a volunteer in a rehabilitation center for wild gibbons. This memory never leaves her. Her fascination for the young woman triggers a deep empathy, almost a love story. Meanwhile, the gibbons keep singing, far away from the human fantasies.