Nebraska
Lost in the mountains, surrounded by his cows, André works hard on the farm. His daily life suddenly takes a new turn when he meets Rafaele, a man passing through who speaks Portuguese. Not sharing the same language, the two men try to communicate by means other than words. The illness of one of the cows, Nebraska, and the impending birth of her calf, unites them by a common sensitivity.