#neiaberau
Katrine wants to really take off with her social media agency and convinces a hotel to come up with a campaign idea. Katrine finds the right influencer in Jessy. However, Tina, Jessy's partner and photographer, feels betrayed by Jessy and her manager Alessia, and they break up. Jessy has a breakdown, but Alessia urges her to go ahead with the assignment anyway. Jessy has to choose between business and relationship. She opts for the former, only to find out that appearances and reality don't match.