Njerëzit
Samuel returns to his childhood home after the death of his parents to take care of bureaucratic matters. As he tries to dismantle his past, he is overwhelmed by memories of his neglected childhood and unleashes his anger on the wall, only to confront his teenage self on the other side. An encounter that makes him question his cynicism and the hatred for his deceased parents.