Normal
A portrait of an extraordinary teacher and her class. She teaches children who are disabled, who have learning difficulties and who are highly gifted together in one classroom. While the school administration worries about if and how a disabled child should be integrated into secondary school, we observe daily life in this exceptional class, where children philosophise about, for example, God and death. A portrait about how the classroom returns to normal by defining new norms. The children do not perceive their divergent abilities as a deficit, but rather as a chance and source of enrichment.