Nos rêves, vos cauchemars
In Geneva, on shopping streets fraught with mad consumerism, a man exhorts passers-by with extracts from various political works by Rousseau: “Letters Written From the Mountain”, “The Social Contract”, “Discourse on Political Economy”. The reactions of the passers-by include surprise, anger and approval.