Nostos
Serhii, a young Ukrainian director in exile, isolates himself in a hotel room to escape his responsibilities and his personal crisis. The sudden arrival of Lisa, his former partner, to tell him that she has to return to Ukraine to look after her father, upsets his isolation. Trapped in this room, they confront their wounds, their broken ties and an essential question: where is their true home?