Notes From the Dreaming Caracal
The film explores transformative interpersonal encounters, blurring documentary and fiction in a one-shot film. Rooted in a collective desire for the exploration of the unknown, it follows the ambiguous relationship between the two performers exploring the fluidity between tenderness and brutality, submission and dominance. Their encounter, set in an undisclosed space with a pre-composed soundtrack, becomes a continuous exploration, liberating them from fixed identities and attributions.