Nothing but the end
Dax, a young adult eager to leave his native countryside, finds his dreams dashed by news of the end of the world. With only a few days left, he has to juggle his mother trying to turn their caravan into a bunker and his resigned girlfriend desperate to make the most of their last moments. In this touching tale, Dax oscillates between panic and contemplation, desperately trying to find meaning in his life before the final curtain falls.