Nr. 47 – Staffel 4
Twenty-two-year-old Sophie enjoys her life to the fullest. But Sophie's world is turned upside down when she is diagnosed with skin cancer. Her friends and her brother Tim all deal with the situation differently – overprotective, isolating or allying. But Sophie sees no reason why anything should change at all. She just wants to go on living as before.