NUDA – dentro lo spettacolo della Compagnia Finzi Pasca
Based on Daniele Finzi Pasca's “Nuda”, the film combines the stage with the universe of cinema by mixing music, acrobatic gestures, images and storytelling. During a dress rehearsal, Finzi Pasca's voice-over narrates the creative process behind the show. A hybrid work between documentary, theatre and fiction that alternates performance, backstage and poetic suspensions.