Nuit blanche
In a hurry, a young woman enters the wrong building and finds herself trapped in an interior courtyard. On the verge of a nervous breakdown, she collapses. Then an odd vagrant calls to her from a dark corner. Frightened at first, she gradually discovers a surprising person, a sympathetic listener.