Ohne Rolf in China
Swiss artist duo Ohne Rolf invented a completely new stand-up act. They use short messages on hundreds of posters. This mute dialogue becomes quite loud: Jonas Anderhub and Christof Woflisberg fight, laugh and think out loud on stage. A look-behind-the-scenes-portrait on a tour in China.