Omar Porras, sorcier de la scène
For the first time, the founder of Teatro Malandro reveals his universe and his rehearsals to us. He goes back over the history of this company that was initially a street troupe and now appears on all major stages of the world. The documentary explores the privacy and the sweat at rehearsals, alternating with spectacular pictures of the shows. This immersion documentary shot over 14 months shows the company’s creations in 2007: Bertolt Brecht’s “Mr Puntila And His Man Matti” at the Forum Theatre in Meyrin, and Wolfgang Amadeus Mozart’s “The Enchanted Flute” at the Geneva Grand Théâtre.