On Being Banana
Same roots, different experiences – Tammy, Robert and Risa meet in Korea, where all three originally come from. Tammy was adopted, Robert is a second generation Korean American and Risa grew up in Switzerland with her Korean mother. Where do they belong to, where do they feel is their home? The film consists of interview and animation sequences.