On connaît la chanson
Mistaken identity and fickle fortune orchestrate this ballet of comings and goings with its six protagonists Simon, Camille, Marc, Odile, Claude and Nicolas, which is interspersed with interpretations, in playback, of popular songs by Dalida, Gilbert Bécaud, or Claude François, among others.