On part en vacances?
Christelle has been asking her daughter, Julie, to clean her room for a while now. One evening, Romain asks Christelle if she would like to go away with him for the weekend. While Julie wants to crash the trip, her mother gives her an ultimatum to clean up her room so she can go with them. Julie decides to tidy it up whereas Christelle is confident that she will be going away for a romantic weekend.