Otra Isla
Spain 2012. A family of Cuban dissidents is trapped in a unfortunate contest of political circumstances. Expelled by their government and then abandoned to their fate by the country that accepted them as refugees. They have been living for eight long months in a public square in Madrid. In the past, they were dependent upon the Cuban goverment that shaped them through both its achievements and failures.Now, they must face a rude awakening of a capitalist system that they had once dreamed of.