Papa et ses paillettes
My father is in his laboratory, not far from his bulls, and I try to understand him. As he explains his work to me with a scientific clarity, bulls jump into the stable. Between the noise of machines and the bellowing of beasts, I try to get closer to my father who doesn't seem to understand my presence. Words fail me.