Para no olvidar
After the coup in Uruguay in 1973, thousands of intellectuals and artists fled the country. The filmmaker’s father was among them and left for Europe. After his passing, she came upon some Super 8 movies and audio files he had recorded. Through this archive, she started building a new family story trying to reveal and understand the silent pain of exile.