Paradoxes de bords
A hardened and a-typical bachelor falls in love with a woman for whom love can only be intensely close. A whimsical anthropologist analyses the dynamism of the couple by establishing a link between the relationship isolationism of the former bachelor and the territoriality of mono-cellular beings.