Paul und Lila
Paul, an affectionate and attentive father, takes care of his daughter Lila, nearly an adolescent. Paul is in a wheelchair; up until now their relationship has been a happy one. However, in order to be accepted by her new friends, Lila begins to change: she distances herself from Paul, uses subterfuge, lies to him. A story of a parental relationship when faced with the turbulence of adolescence, recounted in a fair and simple manner.